شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

(بخشی از یک شعر)

 

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

کنار مرگ که خوابیده بر شانه ام هر شب

بخواب که آسمان از گور ما بلند می شود

پرنده ای به گنبدِ نار

بال می زند به خون حیض و نوحه می خواند

درد به کناره ی شهر می رسد

به کناره ی من

بخواب

که زندگی پیش از ما

در همین گور خوابیده بود

فهیمه جهان آبادی

تک نگاری

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

شعرها

یک تفنگ 

یک تفنگ 

مجتبی هژبری

بار امانت

بار امانت

امیررضا وکیلی

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

لیلا ساتر

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

مریم حاج محمدی