کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1346، گرگان.

سبز از خاطرات داشتيم

سبز از خاطرات داشتيم فكر مي‌كرديم «چشم هم چيز مهمّي‌ست‌هااا!»
سرخ از خاطرات داشتيم فكر مي‌كرديم «چشم هم چيز مهمّي‌ست‌هااا!»
آبي از خاطرات داشتيم فكر مي‌كرديم «چشم هم چيز مهمّي‌ست‌هااا!»
بنفش، قهوه‌اي، سفيد و قرمز را فكر كن همان سرخ است
رنگ‌ها نكته‌ي انحرافي نيستند امّا اصل ِماجرايي در كار نيست يا لااقل ربطي به ما ندارد
يا ربطش يادم رفته
به قول ِشاعر «تو بمان»
در اين جهانيم؟»

نیما صفارسفلایی