شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بشارت ویرانی

بشارت ویرانی 
به عشوه‌های ساعتی   که آفتاب گردان است
تا حضورِ تو گنجی باشد
   در آفتاب  
  و ایمان عیب  در جوانه‌های درختِ سیب

ویرانی از کدام طرف می‌آیــد 
پنهانت کنم میانِ معماریِ ذکر و اسلیمیِ انهدام
دلپذیریِ لبخندی که با حضور تو هماهنگ است.

آزاده حسینی

شعرها

به موازاتِ دریا

به موازاتِ دریا

راد قنبری

با دست چپ  گردن خروس بسوزد،  خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

با دست چپ گردن خروس بسوزد، خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

ابوالقاسم ایرانی

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

هادی خور شاهیان

...  دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

... دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

فرحناز عباسی