شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در میان راهروهای تاریک قدم می‌زنم 

در میان راهروهای تاریک قدم می‌زنم 
در میان راهروهای تاریک دور می‌شوم 
در میان راهروهای تاریک گم می‌شوم 
و تو عطر موهایم را در میان راهروهای تاریک خواهی شناخت 
و با خود فکر خواهی کرد این سایه‌ی کدامین زن است که پا‌به‌پای تو 
توی راهروهای تاریک چراغ می‌آورد. 

هستی مظفری

شعرها

نفست را حبس کن

نفست را حبس کن

محمد شیرازی

من شبیه نیستم

من شبیه نیستم

مریم یوسفی

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مهدی آقازاده

 عشق صورتی کاهگلی دارد

عشق صورتی کاهگلی دارد

مهدی اکبری فر