شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

با خط سفیدی

با خط سفیدی
تمام راه را بازی می‌کند جاده
و من
بزرگ تر می‌بینمت
دورتر
تو را از شب می‌گیرم

راضیه خضری

تک نگاری

ضد شعر

ضد شعر

هادی محیط

شعرها

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

مجید عزیزی

آزادی و تو

آزادی و تو

بیژن الهی

 همیشه عیدها روشن بودی

 همیشه عیدها روشن بودی

سوری احمدلو

گاهی به این‌جا می‌رسم

گاهی به این‌جا می‌رسم

محمود معتقدی

ویدئو