شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نه دیده

نه دیده
(چنان که گلی
شب را
در کاسبرگ‌های خود
                     ذخیره کند)
نه مانده‌ام
(که مرداب 
زیر پاهایم
           گل بدهد)
آمده‌ام
تا به آخر برسم
به        که می‌روی
و نمی‌دانی
به            عقابی
که پرواز می‌کند 
در چشمم

سیامک برازجانی

شعرها

هر چکامه تیغی برای خودزنی

هر چکامه تیغی برای خودزنی

شهریار کوراوند

و لبت دستش نمی‌رسد به من

و لبت دستش نمی‌رسد به من

علیرضا خسروانی

گم کرده بودم

گم کرده بودم

مریم فرجی

پنج شعر از سیروس نوذری

پنج شعر از سیروس نوذری

سیروس نوذری