شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از قامت واژه، طرح فردا انداخت

از قامت واژه، طرح فردا انداخت
پیراهن کهنه را به دریا انداخت
هر پنجره‌ای گوش‌ به‌ افسانه‌ سپرد
هر کوه، مرا به یاد نیما انداخت
 

ایرج زبردست

شعرها

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

تاریکی اشاره می کند: «تو»

تاریکی اشاره می کند: «تو»

نادره جلادت

هرجا می‌روم 

هرجا می‌روم 

وجیهه نوزادی

تقویم پاییزی

تقویم پاییزی

بکتاش آبتین