شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ای مردم شهر، عطر هوش آوردم

ای مردم شهر، عطر هوش آوردم
کوه کلمات را به دوش آوردم
تا بار دگر پنجره‌ای باز شود
یک تکه از آسمان یوش آوردم

ایرج زبردست

تک نگاری

شعرها

از تو نه

از تو نه

محمود معتقدی

واگیری

واگیری

عبدالعلی عظیمی

  شهر را تکه‌ای چشم‌هات  خفه می‌کند در شعر

 شهر را تکه‌ای چشم‌هات  خفه می‌کند در شعر

بهراد باغبانی نیک

خاورمیانه

خاورمیانه

شهرام شهیدی