شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

عریانی باغ و باد آشفته تبار

عریانی باغ و باد آشفته تبار
بر شانه باد می‌وزد برگ هِزار
می‌بازد و دارد سر بازی ِ دگر
پاییز زنی‌ست برگ در برگ قمار

ایرج زبردست

شعرها

كلاهی بر سر آزادی

كلاهی بر سر آزادی

بکتاش آبتین

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

مریم حاج محمدی

کراسەکەت بتەکێنە لە زەوی و تۆز و تینوویەتی

کراسەکەت بتەکێنە لە زەوی و تۆز و تینوویەتی

عطا ولدی

حلول شعر بر من مبارک باد 

حلول شعر بر من مبارک باد 

نفیسه قانیان