شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در تور اسیر بود و دل‌دل می‌زد

در تور اسیر بود و دل‌دل می‌زد
بوسه به لبان خشک ساحل می‌زد
ته‌مانده‌ی لحظه‌های عمرش می‌دید
بر مرگ غریبانه‌ی خود کِل می‌زد

مسعود کریمی

شعرها

به کوتاهی یک رؤیا

به کوتاهی یک رؤیا

واهه آرمن

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

کوروش رنجبر

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

فرزین پارسی‌کیا

در خطبه‌ی بی‌نقطه‌ی کویر

در خطبه‌ی بی‌نقطه‌ی کویر

فریاد ناصری