هیچگاه نبودهام
شاید هزارسال
این را میان پچپچ باران گفت
حتی پلک هم نزد
سکوت تلخ کلماتش چه سرد نشست بر لبهاش
یخ بست دور نگاهش
تنید در تار عنکبوت
و دکمهای شد در سقف
انگار هیچگاه نبود
متولد ۱۳۳۵، شیراز.
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
هیچگاه نبودهام
شاید هزارسال
این را میان پچپچ باران گفت
حتی پلک هم نزد
سکوت تلخ کلماتش چه سرد نشست بر لبهاش
یخ بست دور نگاهش
تنید در تار عنکبوت
و دکمهای شد در سقف
انگار هیچگاه نبود