شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ما از انتهای ساعتی کوکی 

ما از انتهای ساعتی کوکی 
خودمان را آویختیم 
و مضطربانه تا مرزها رفتیم...
باغی 
      تَک ‌ تَک 
                که رؤیایش 
                         گیلاس‌های ریخته بود 
و سلامی که تمام شب‌ را طول کشید
امروز هم گذشت 
کشیده    از پرده‌های کشیده 
تو بر تو
دستی بکش بر عقربه‌ها 
توقفی درمن  با تو 
                     ایستاده می‌گذرد 
و تنها از خطوطِ باغِ رؤیاها
گیلاس‌ها گیلاس می‌شوند
تمام اوقات خط می‌شوند 
و با خط‌های درهم درخت‌ها 
                                     شیار 

به رؤیاهایت دست بِکش
و پوسته‌هایش را بر خودم بِکش
که اقیانوسم
جایی که موج می‌گیرد خیزابِ رؤیا 
زمین گشوده نبوده  نیست 
من از  فرصت تو در قلب اقیانوسی تو
و بازی‌های براه   
ثانیه‌ات را به من بده
انگار زمان‌های طولانی در مِعجَر روز گم شده‌اند 
و جانِ اشیاء،
             هوا،
                  رگ‌ها 
نبض می‌گیرد با اتاقک و پاییز... 

من رگ‌های برگ 
                     بر دوش می‌گیرم 
فصلی در خواب دست‌هات
شمع‌ها    اتاق را شش‌گوش ... 
                             می‌درند   
ساعت‌ها و ثانیه 
نه این زمان گذشته
نه این ثانیه‌ها دستی‌...
شب‌های شانه‌هایت پهن نیست 
نه آن‌گونه 
که بهار می‌شود.  

فرحناز عباسی

شعرها

روشنم کن شبیه سیگارت

روشنم کن شبیه سیگارت

امیررضا وکیلی

تنها صداست که می‌ماند

تنها صداست که می‌ماند

فروغ فرخزاد

محمد انتظاری

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

پوریا سوری