خوشهچینیِ دستم از گنجشکان
خوشهچینیِ گنجشکان از کبوتران
خوشهچینیِ کبوتران از ماکیان
خوشهچینیِ ماکیان از دستم
ستارگان و ماه
ماهان و خورشید
خورشیدان و نورِ سیاه
چرخش مهربانی
فرآیند بخشایشِ ذات
متولد 1322، ساکن گیلان. مجموعههای منتشر شده:
«سهبار میگویم گل سرخ»، «گلی اما آفتابگردان» و...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
خوشهچینیِ دستم از گنجشکان
خوشهچینیِ گنجشکان از کبوتران
خوشهچینیِ کبوتران از ماکیان
خوشهچینیِ ماکیان از دستم
ستارگان و ماه
ماهان و خورشید
خورشیدان و نورِ سیاه
چرخش مهربانی
فرآیند بخشایشِ ذات