شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

میهن من

و تن‌اش
میهن من بود
و اثر انگشت‌هایش
بر جغرافیای من
جوهر عشق پاشیده بود
برخاستم
چون پرنده‌ای مهاجر
که در قفسی تاریک
پرپر می‌زند
افسوس!
من سرباز وفاداری
برای میهن‌ام نبودم

بکتاش آبتین

تک نگاری

شاعر، زندان و شعر ...

شاعر، زندان و شعر ...

محمدرضا عبادی صوفلو

مستندنگاری با غزل

مستندنگاری با غزل

کبری موسوی قهفرخی

شعرها

كازابلانكا‌(2)

كازابلانكا‌(2)

محمود بهرامی

عطر تنت را 

عطر تنت را 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

سیم‌های یک بمب ساعتی

سیم‌های یک بمب ساعتی

گروس عبدالملکیان

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

بهنام قسمتی