شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تفاهم

می‌دانم یک روز گم می‌شوی.
انقدر گم می‌شوی که گوشه‌های ساندویچ‌ات را
برای ماهی‌های پارک گمنام می‌ریزی
وبابرف می‌رقصی از لج من
می‌دانی یک روز گم می‌شوم
انقدر گم می‌شوم که در گوشه‌ای از ساحل گمنام
همه‌ی ماهی‌های قلبم را
یک‌به‌یک به دریا می‌سپارم
و با موج می‌رقصم از 
لج تو...
 

شهرام پوررستم

تک نگاری

شعرها

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

قاسم درویشی دوراهک

صدای منی 

صدای منی 

ناهید عرجونی

سفر‌نامه‌ی این تابستان

سفر‌نامه‌ی این تابستان

جواد مجابی

غزل بی خنده‌ات آرایه‌ای دلخواه کم دارد

غزل بی خنده‌ات آرایه‌ای دلخواه کم دارد

احد متقیان فر