شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چغانه

افغانستان‌، هر روز منفجر می‌شود
اما تکه‌تکه نمی‌شود 
افغان‌، هر‌چه غم‌انگیز تر
موسیقی‌اش‌، طرب‌آمیز تر
موسیقی افغان با مین‌گذاری پرسنل انتحاری
تمام نمی‌شود بگویید بنوازند
بگذارید بخوانند
ملا ممد‌جان به مزار آمده است‌!

اکبر اکسیر

تک نگاری

شعرها

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

فرزین پارسی‌کیا

هرگز در پیِ صندلی خالی

هرگز در پیِ صندلی خالی

قاسم آهنین جان

  شهر را تکه‌ای چشم‌هات  خفه می‌کند در شعر

 شهر را تکه‌ای چشم‌هات  خفه می‌کند در شعر

بهراد باغبانی نیک

رحیل

رحیل

بهاره فریس آبادی