شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گلسرخی

اول شاعر بود‌، بعد روزنامه‌نگار
درد را می‌شناخت
او را به‌نام کمونیست گرفتند
به‌نام تروریست محاکمه کردند
دفاعیات او زنده پخش شد
از عدالت علی گفت 
از ناپایداری ظلم
فردا‌، خروس‌خوان
پای دار شد‌!
 

اکبر اکسیر

تک نگاری

شعرها

عاشقانه به: فرهنگ، دار، هنر

عاشقانه به: فرهنگ، دار، هنر

شاپور جورکش

هرگز در پیِ صندلی خالی

هرگز در پیِ صندلی خالی

قاسم آهنین جان

تنها صداست که می‌ماند

تنها صداست که می‌ماند

فروغ فرخزاد

امشو که فرگ تی تو وستم 

امشو که فرگ تی تو وستم 

 اقبال طهماسبی گندمکاری