شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خولی دار جیر

خولی دار جیر
هلا...چین
هلا...چین
تی ماچی و
می ماچی
زیرِ درختِ آلوچه/تا...ب/تا...ب/بوسه‌ی ...تو/بوسه‌ی...من

مهرداد پیله‌ور

تک نگاری

شعرها

 نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

سیروس رومی

به جرم شانس نیاوردن

به جرم شانس نیاوردن

فرزین منصوری

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

بهزاد گرانمایه

همین که این در وامانده باز باز شود،

همین که این در وامانده باز باز شود،

محمود صالحی‌فارسانی

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی

شعرخوانی مریم جعفری آذرمانی

شعرخوانی مریم جعفری آذرمانی

مریم جعفری‌آذرمانی