شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ئه‌شقی چی!

ئه‌شقی چی!
فیشه‌کێکی پووچەڵ
لە چەکی نیگاتەوە
ده‌مێ بۆ خەیاڵ
بۆ هەست
به ئاوات گێشتنەوە
ئه‌مه تاوانی کۆچ نەکردنم
له قه‌واره‌ی ناکۆکی هەناسەی فاڵشت بوو
په‌له
دره‌نگه
ده‌نگ ده‌نگ بانگم که
ڕه‌نگه ئەم فیشەکەت
له سووڕیان ڕامگرێت
ساویر
له سه‌ره‌سووڕه‌ی سووڕانم
بەم مه‌یانه سووچدارەدا
که هه‌ر سووچێکی
گرێیەکە بۆ بوون-م-
بۆم ناکرێته‌وه
بمسووڕێنه‌وه
با شوێنه پەنجەی عه‌فیوونی دیه‌ت
کاڵ نه‌بێته‌وه...

نگین مختار

تک نگاری

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

بلاغتِ شورش

بلاغتِ شورش

فرشاد سنبل‌دل

شعرها

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

مریم حسین‌زاده

مادر

مادر

حسن بهرامی

اینم از روزگار ما گاوا 

اینم از روزگار ما گاوا 

لیلا ساتر

تو رفته‌ای 

تو رفته‌ای 

سارا خلیلی جهرمی