شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کافیا

چقدر قندِ برهنه دارد این گلو،
این گنجشکِ گهوارهْ خواب.

در من درآ
من از هر چیزی
چراغی برای شعر... روشنائیده‌ام.

خوابا ای خلافِ حلال
خوشاتنانه‌ی بی‌عیب
ای سِرِّ غیب.

حیرتِ هر مستِ می نخورده
همین است:
من بی‌نوشت وُ
تو کاملاً خوانا.
وَه... وَه... از این حَظِ بی‌حیا
بیا
این حواله‌ی من است
هم از اَزَل.
هی علت‌العلل!
پشتِ سرت
درگاه را به رویِ دریا ببند،
من هستم... !

سیدعلی صالحی

تک نگاری

میبینمت حسین !

میبینمت حسین !

سید علی صالحی

بلاغتِ شورش

بلاغتِ شورش

فرشاد سنبل‌دل

شعرها

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

سید حامد معراجی

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

فروغ فرخزاد

رز ابری

رز ابری

سمیه امینی راد

راویِ سایه‌های ناتمام

راویِ سایه‌های ناتمام

سیدعلی صالحی