کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۱، شهرکرد.

 

عصیان

عصیان
نگاه دونده
بر اندام زخم‌خورده
حلول عشق
در هیأت تن

خاطره
آمدِ روز
خلوت خیال
قضاوت هولناک حافظه

تب
درخشش ناهماهنگ ستاره
تقلای حریص گونه پلک
نگاه رذیلت بار شب

بغض
مزه‌ی مردود تمنا
اندوه تجربه
قیام باشکوه غم

هلا
هلا هی خاکستر‌های نشسته بر بلندای بی تفاوتی
هلا هی آینه‌های ناتمام شکسته بر آیین سرشکستگی
هلا که با ما چنین نبود راه و رسم رواداری!

کوثر فرهادی بابادی