شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

من برای تمام بچه‌هایی که از جنگ برمی‌گردنند

من برای
تمام بچه‌هایی
که از جنگ برمی‌گردنند
پای خواهم کوفت
به‌جای
تمام مادرهایی که
غنیمت جنگی شدند.
 

اثمر ابراهیمی

شعرها

پرنده گفت جهان در نگاه من زیباست -هنوز زیبا بود- 

پرنده گفت جهان در نگاه من زیباست -هنوز زیبا بود- 

غلامرضا طریقی

الماس

الماس

م. مؤید

موعد ظفر بر زندگان است

موعد ظفر بر زندگان است

علیرضا جهانشاهی

مقدم بر لی لی  در سرزمین رقص

مقدم بر لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور