کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1359، تهران. مجموعه‌های منتشرشده:
«خوابگرد و جاده‌های بی‌پا» و «به مته فکر می‌کنم»

دعای آخر

مرا
با این تن رفته
گیس سفید
به بطن مادرم بازگردان
تا انگشت شستم را بمکم
دستم را بمکم
بند نافم را پاره کنم،
تا ته بمکم
دهان سرخ مکنده‌ام را به من بازگردان
تا خودم را بمکم

                     آمین.

مریم فتحی