شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آن‌سوی لبریخته‌هایت

آن‌سوی لبریخته‌هایت ، لبخند سرخی  را به جهان می‌آورد نه خاموشی،نه فراموشی، تو همانی  که خودت  را، دوباره آغاز می‌کنی، انگار، حادثه‌ی روزهای جهان همچنان برزخم شانه‌هایت تاب می‌خورد، روزی دیگر‌، رد‌پای حسرتی نه به تو، نه می‌گوید
 

محمود معتقدی

تک نگاری

شجریان و شعر

شجریان و شعر

طاها افشین

نیم قرن خاص بودن

نیم قرن خاص بودن

سیامک بهرام پرور

شعرها

تو زیبایی

تو زیبایی

سکینه نودهی

 فاصله‌ام با بشقاب سفیدى كه شكست،

فاصله‌ام با بشقاب سفیدى كه شكست،

سوری احمدلو

با چند خواب نصفه‌نیمه

با چند خواب نصفه‌نیمه

بهزاد خواجات

پیشواز

پیشواز

محمد رضا روزبه

ویدئو