کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۷، بیرجند.

درختان 

درختان 
از زیبایی تو سخن می گویند
درختان 
کلماتشان را به پای تو 
م 
                 ی
       ری
              
                        زن
      د
حرف‌ها را زیر پا بگذار

محبوب من
اگر پاییز را از فصل‌ها بگیرند
و تو را از من
زیبایی برای همیشه فلج می‌شود

حالا
از تمام پاییز‌های جهان
چهار برگ می‌ماند
و از  تمام جهان
چهار عکس از تو 

دیوار چه خوشبخت است 
که تمام زیبایی‌های جهان را دارد

اما آن‌ها که تو را از من دور کردند
با خواب‌هایمان
با رؤیاهامان
با قلب‌هامان
چه می‌کنند؟

پروین نخعی‌نژاد