شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

روزی که می‌آید

   پرشدم و تهی 
   بر لب معنی
 
   یکی از هزار ساحل
   قطره‌ای کلمه
   در کام ملال
   
   مرا گلی رست
             به سنگفرشه‌ای‌...

   گاهی نیز 
   مرا غرش کنید
   ای شیران مراتع باز‌...
   سایه از
         درختان چتری
   روزی که کودکان 
   بیسکویت پرتاب می‌کنند
   و پیران       
   پنهان می‌شوند .

معصومه احمدی

تک نگاری

شعرها

تو رفته‌ای 

تو رفته‌ای 

سارا خلیلی جهرمی

برای احمدرضا احمدی

برای احمدرضا احمدی

م. مؤید

از اتفاق چشم تو باران به من رسید

از اتفاق چشم تو باران به من رسید

عادل سالم

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

علی اکبر جعفرزاده