کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۹، ارومیه.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «همین نزدیکی»،«بوی تند تنهایی» 

به حكم اثر پروانه

به حكم اثر پروانه
ساعت‌ها ایستادند
و شباویز پلكانى درختان
از جهان معكوس‌ات
به رختخواب من تبعید شده‌اند.
قاب آئینه
استراحتگاه لبخند‌هاى نزده است
و طوفان حضورت در جولانگاه دیدن.

هابیل،
خنجر سرنوشت را
از جیب آدم برداشت
و حوا را
به همدستى با «او» متهم كرد.

كلاغ
ساعت‌ها
روى زمین بایِر
نوك مى‌زد؛
بى‌آنكه سنگى جا به جا شود.

اولین ثانیه، گذشته بود.

امین هوشمند