کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۰، ساکن تهران.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «بین ما شمعدانی است»، «اگر زن نبودم قطار بودم» و...

شب در مسیر جنگل موهات خوابیده

شب در مسیر جنگل موهات خوابیده
تک‌شاخ رؤیاهام روی پات خوابیده
امشب، رسول بی‌گناهان، بچه‌ی شیری
در غار معصومیت تو، جات خوابیده
شولای آبی‌ت از بغل بر شانه افتاده
موهای لختت بر تن شولات خوابیده
شمس زناشویی من در چرخه‌ی ماهی!
عریانی‌ام در عالم معنات خوابیده
میلت به من در هورمون اصطبل تاریکی
در شیهه‌‌های اسب بی‌‌پروات خوابیده
ای چارقل دم‌کرده‌ی آرامش روحم
در یال‌های نرم بی‌همتات خوابیده
شومینه‌ی موهای نارنجی‌ کمرنگم
زیر ذغال گردنِ گرمات خوابیده
می‌خواهمت شاه‌جهان، دیکتاتور زنگی!
پهلوی من در پهنه‌ی طغرات خوابیده
روح‌الامین گیسوان من تویی هر شب
ای رقص تار موت در آیات خوابیده!
بشکاف شب را از مسیر بوسه بر بالش
تعبیر کن خوابی که در تورات خوابیده!
با نظم روحانی تو در اجتماع عشق
قانون من در مجلس شورات خوابیده!

حدیث لزرغلامی