شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به جایی که قرار نیست هرگز به آنجا برگردم

به جایی که قرار نیست هرگز به آنجا برگردم
پس به آن نمی‌پردازم
چون پیرهنی که به قصد من دوخت نشده
یا دوستی‌ای بار رنگ باخته در خبرها
من برای در خانه ماندن
دنبال بهانه‌ی عالمگیر نمی گشتم

این بار اما برای خود نیز هم
چون یک غیر‌خودی‌ام انگار کن

در خود چکیده‌ام آن‌قدر
که در پاره‌ای از سطرهایم
می‌زنم بیرون و باز برمی‌گردم

هرمز علیپور

تک نگاری

می‌بینمت حسین!

می‌بینمت حسین!

سیدعلی صالحی

شاعر پاره‌وقت نبودم

شاعر پاره‌وقت نبودم

قاسم آهنین‌جان

شعرها

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

فریبا حیدری

تا بوده

تا بوده

سیدعلی صالحی

جای امن

جای امن

واهه آرمن

هرجا می‌روم 

هرجا می‌روم 

وجیهه نوزادی