شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شب از ملال می‌گریزد 

شب از ملال می‌گریزد 
چون برق طاووس در خَرام
به چشمانت
چون ابریشم پلکِ معطر تو می‌تابد
در صدای زنجره از هوش می‌شوم
از هوش می‌روم
همه‌چیز در نظم است
شب از ملال می‌گریزد.

قاسم آهنین جان

شعرها

سه شعر از میثم مهر نیا

سه شعر از میثم مهر نیا

میثم مهرنیا

چه کسی  مادر کوزت را حامله کرد؟

چه کسی  مادر کوزت را حامله کرد؟

مهرگان علیدوست

گزارش یک جشن

گزارش یک جشن

ستار جانعلی‌­پور

از گیسوان مشکی‌اش، از شانه می‌ترسی

از گیسوان مشکی‌اش، از شانه می‌ترسی

تمنا مهرزاد