شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آبشاری از شَبَق دارد

آبشاری از شَبَق دارد
چون به راه می‌آید و 
درخت‌ها روشن به خانه
آفتاب و نیشکر
می‌تابد

قاسم آهنین جان

تک نگاری

پی بردن  به خواب سیمرغ ها

پی بردن به خواب سیمرغ ها

راد قنبری / فرامرز دهگان

شعرها

همه‌چيز از یک دعوتنامه شروع شد

همه‌چيز از یک دعوتنامه شروع شد

مجتبی هژبری

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

بهزاد گرانمایه

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی

دهان خونی

دهان خونی

بکتاش آبتین