شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

باران بیاید در زمستان

باران بیاید در زمستان
در بهار
باران ببارد به تابستان
به پاییز
چه تفاوت
که بشوید دل ما
که بشوید این مزار از من
باران بیاید همه روز 
همه وقت 
باران.

قاسم آهنین جان

شعرها

کوه را با گلوله

کوه را با گلوله

دیار مردان‌بگی

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

علیرضا کیانی

از ابر و چشم

از ابر و چشم

م. مؤید

در این‌جا گرد آمدیم

در این‌جا گرد آمدیم

فائزه امانی فرد