شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در من تمنایی قد علم کرد

در من تمنایی قد علم کرد و گیاه ِ مرده بازآمد 
رقصیده
به طوطیان سلام شور؛
حفره‌ی دور از کناره‌های ریشه
آبی‌خرام، سوخته‌تر

 نجوای کم از طالع خوشه
از اهتمام پاره‌ی لب‌ها
در من تمنایی 
گیاه مرده بازآورد
آمد جوانْ‌رشته های آبی به ذره سوی‌ نمک
رقص را سوخته‌تر آمد

فائزه سهیم

شعرها

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

فرزانه میرزاخانی

نفست را حبس کن

نفست را حبس کن

محمد شیرازی

تو تمام رفتگان منی

تو تمام رفتگان منی

فرناز فرازمند

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

بهنام قسمتی

ویدئو