شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به آیه قسم!

به آیه قسم!
هرقدم که برمی‌داریم
بایدآن را وجب کنیم
تا بتوانیم بازگردیم
و پاسخی به زخم‌هامان دهیم
به آیه قسم‌!
دیدگان روشن کردیم
به آنکه صبح برمی‌خیزد
و نان گرم به خانه می‌برد
به آیه قسم!
وجب به وجب این خاک
به رنگ خون و
به بوی پیراهن یوسف    
که دیدگان دوشن می‌کند
به آیه قسم!
وجب به وجب
پاسخ
باید دهیم!
 

یارمحمد اسدپور

تک نگاری

شعرها

سیم‌های یک بمب ساعتی

سیم‌های یک بمب ساعتی

گروس عبدالملکیان

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

 نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

سیروس رومی

بی‌وزنی

بی‌وزنی

عنایت سمیعی