شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سێ بزنی پلاستیکی

خه‌ونێکی بێ حیکمه‌تی هاوینی> عه‌کسێکی کۆنی واژۆکراوی کام رۆژنامه < هه‌تاوی رووتی رۆژانی پوشپه‌ر
ئه‌مانه‌ن
خاوه‌نی له‌تکه‌کانی ژیانی
ئه‌و هاوسێیانه‌ی
به رێگای خۆیان دا ده‌ڕویشتن – ئه‌مانه‌ن
به رێگای کاتژمێر پێنجه‌کانی دوای نیوه‌ڕۆی خوێڕی و ئه‌وبه‌رتریش
سست > ترسنۆکی  < سێ بزنی پلاستیکی
که فڕۆیدی بوون

کریم خضری

تک نگاری

شاعر مادرزاد

شاعر مادرزاد

محمد حسین بهرامیان

شعرها

پنج شعر از سیروس نوذری

پنج شعر از سیروس نوذری

سیروس نوذری

تیمارستان

تیمارستان

ستار جانعلی‌­پور

تا بوده

تا بوده

سیدعلی صالحی

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی