برای شما
فقط یک آشغالدانی است
برای من اما
چاه نفتی است
که بین من و برادرانم
به عدالت تقسیم میشود
متولد 1353، ایلام.
مجموعههای منتشرشده: «از زبان زخمها»،
«نام دیگر نیامدن» و...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
برای شما
فقط یک آشغالدانی است
برای من اما
چاه نفتی است
که بین من و برادرانم
به عدالت تقسیم میشود