کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

سیمین رهنمایی شاعر متولد سال ١٣٣٤ شهر شیراز است.

مجموعه منتشرشده: «شاید دیگر پیش نیاید»

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

زیبایی‌اش را
به خیابان می‌برم
انگشتانش سبز
چشمانش دریا
لب‌هایش نمک
چراغ‌ها از روشنایی‌اش می‌انبارند
و زیبایی‌اش
شهر را تنها می‌کند.
 

سیمین رهنمایی