کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۷، بیرجند.

تمام پاییز‌های جهان 

حالا
از تمام پاییز‌های جهان 
چهار برگ می ماند
و از تمام جهان 
چهار عکس از تو 
دیوار چه خوشبخت است 
که تمام زیبایی‌های جهان را دارد.

پروین نخعی‌نژاد