شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سطور بی تعبیر

در یاد سال‌هایی که گم شده‌اند
خطوط کجی‌ست
                 نظاره‌گر 
بر سطوری که بی تعبیر
خفته‌اند و بی اعتنا 
به توطئه‌ای دوار
در دانه‌های سپید نارنج و ترنج 
چشم‌هاشان را 
آینه می‌کنند 
تکثیر تند جنگلی که سبز نیست
در خواب افسانه‌ها
             غرقه می‌شود
کسی نمی‌پرسد چرا
چهاردهمین شب از نمایش ماه
موج‌های همهمه‌گر
برای نامه‌ای که روی دست‌های دریا راه می‌رود
مرثیه‌ای نمی‌خوانند.

مهشید رستمی

شعرها

به قلم

به قلم

نگین فرهود

آزارِ تازه

آزارِ تازه

محمدعلی بهمنی

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

سیمین رهنمایی

تو در جانِ منی... دوری نکن دردت به جانِ من!

تو در جانِ منی... دوری نکن دردت به جانِ من!

حامد ابراهیم پور

ویدئو

دلم به بوی تو آغشته است

دلم به بوی تو آغشته است

محمد شمس لنگرودی

شعر جهان در وزن دنیا

شعر جهان در وزن دنیا

علی مسعودی‌نیا