شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

امشب  خوابم را 
عریان می‌کنم 
با ترانه‌ی ارغوانی این تاک
و صبح 
با نخستین بوسه‌ی آفتاب 
می‌دوم
تا دریایی 
که تو پهن کرده‌ای 
برای قایقی که تا زده‌ام در جیب
و پارویی که موج‌های بلند را 
شکسته می‌نویسد 
روی خطوط آب 
امشب می‌اندیشم 
به ساحلی پر از چترهای رنگی 
و پرواز روشن الفاظ 
در شادیانه‌های تماشا 
وقتی که گله گله ماهی 
بر شانه‌های زخمی دریا   
بوسه می‌شوند...
 

هوشنگ رئوف

تک نگاری

شعرها

رز ابری

رز ابری

سمیه امینی راد

کابوس

کابوس

امیربهادر کریمی

رضا به کودتای اول این قرن داده بودم بیایی

رضا به کودتای اول این قرن داده بودم بیایی

مجید اجرایی

شانم داوەتە بەر خۆر و

شانم داوەتە بەر خۆر و

میلاد امان الهی