کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۴، زابل.

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست
وقتی تو هستی و نگاهت سهم من نیست
این‌جا جنون است و هوایش داغ داغ است
راهی برای شمع، غیر از سوختن نیست
با باد می‌آید طنین خنده‌هایت
بوی تو را دیگر نیاز پیرهن نیست
با چشم‌هایت می‌کشی هر لحظه دل را
دیگر مجال جنگ‌های تن به تن نیست
این بار هم هذیان نوشتم در تب عشق
هیچ عاشقی اما برایت مثل من نیست

مریم حاج محمدی