کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1360، بجنورد.
مجموعه‌ی منتشرشده: «فصل‌های ابری»

سه شعر از میثم مهر نیا

1

نامشان را
نمی‌دانستند 
 گل‌ها


2

آوار 
می‌خواند
 پرنده 
بر درخت خالی

 
3

این نیمکت  
در زمینه‌ی آبی
با تمام تسلای اقیانوس
غمگین است.

میثم مهرنیا