کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد  ۱۳۵۳، شهرری.ساکن تهران.
مجموعه‌های منتشرشده: «پتک»،«در میمون خودم پدربزرگم» و...

مرثیه‌ای برای گل‌های پژمرده


بیست‌وسه گلِ سرخ
بر خاک سردی پژمرده بود
بیست‌و‌سه پاییز زیبا
این مقدمه‌ی رؤیاهای او نبود
تمام زندگی‌اش بود
کوتاه
شبیه نورافشانی‌ شهاب‌سنگی در تاریکی
او را به خاطر می‌سپارم
دختر جوانی که
برای پیداکردن آزادی
لای گلوله‌ها و خاک‌ها
گم شده بود

بکتاش آبتین