کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1366، بجنورد.

پُرگیس‌تر از ابر

پُرگیس‌تر از ابر
دردهای نمورِ من است
که درست
از مچِ دستم بافته می‌شود
تا دامنِ تو قد می‌کشد. 
اگر دست از سرِ من، 
                          سایه بردارد
کجای دلشوره‌هایم خورشید نیست؟
البته که من
شرایط تو را وحشی می‌‌خواهم
ولی قرار نیست 
که چشم‌های منم از جنگل برگشته باشد.
هر زیبایی، ترسِ خودش را دارد،
ابری که گیس می‌بافد،
دامنی که قد می‌کشد،
و
الی عاشق که منم.

پیمان سرمستی