شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گریه نکن بانو

گریه نکن بانو
کمی روشن در فکرم بریز
و این قافیه را جای دندان افتاده‌ات
ردیف تاتو کن بالای چشمت 
از بس شعر خوانده‌ای 
دندان‌هایت سیاه شده‌اند
در فاصله‌ی این دو پک سیگار
کمی کودن در حسم بریز
سیل صف‌های مدید 
در صف ارز 
ارزاق
تو کافکا را به کافه متهم می‌کنی 
مهتابی از شعورت می‌ریزد
آزادی را با دماغ بالا می‌کشی
می‌شود کارناوالی از حرف 
کارناوالی از گنده‌گفت 
تنها ترسوی این هالووین
سایه‌ای که از کدوی خودش می‌ترسد.

بهمن مهرابی

تک نگاری

در من هزار آهوی تشنه

در من هزار آهوی تشنه

آنوشا نیک سرشت

گل فندق

گل فندق

کیوان نریمانی

شعرها

دلت دلفینی ست

دلت دلفینی ست

شاهین غمگسار

تاریک/تاریکخانه‌ام

تاریک/تاریکخانه‌ام

پروین نگهداری

در خبرهای شبانه

در خبرهای شبانه

احمدرضا احمدی

همه‌چيز از یک دعوتنامه شروع شد

همه‌چيز از یک دعوتنامه شروع شد

مجتبی هژبری