کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1367، تهران 
مجموعه‌های منتشرشده: «لبخند شیرین فرهاد»، «همهمه‌های بی‌هم»و...

سفره ی ما خالی ست، سفره‌ها را بخوریم؟

سفره ی ما خالی ست، سفره‌ها را بخوریم؟
چیست فرمان شما، می‌خوری یا بخوریم؟
اسکناسی کهنه شده‌ایم و باید
پیش تو خم بشویم، دائماً تا بخوریم
یاد دادند به ما، خودکفایی خوب است
خودمان را بزنیم، خودمان را بخوریم
فرش کرمان شده‌ایم، منفعت در این است
هی لگدمال شویم، روز و شب پا بخوریم
شب فقط سرما داشت، با همان سر کردیم
هر چه از شب مانده، صبح فردا بخوریم
از عدالت دیشب، سهممان را دادند
سهممان را ببریم، یا همین جا بخوریم؟
 

صابر قدیمی