شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

راستی  یادت هست

راستی 
یادت هست
با قطره‌های مورب باران
به رودخانه رفتیم،
تن به عاریه دادیم و
میان مادگی آب‌ها
زخم‌های تنهایی‌مان را شستیم؟!
یادت هست 
ای تمایل پیچیده‌ی جاری
یادت هست
کداممان به سلامت برگشتیم؟!
 

محسن جعفری

تک نگاری

شعرها

بار امانت

بار امانت

امیررضا وکیلی

نقابی از خوشبختی

نقابی از خوشبختی

احمدرضا احمدی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

احسان بدخشانی

کابوس

کابوس

امیربهادر کریمی

ویدئو