شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

لب بر بوسه‌ی نابغه گذاشتم

لب بر بوسه‌ی نابغه گذاشتم
لب بر فنجان لبه
و آن‌که حرف زد با کسره‌ی من
در چشم‌هایش بغضی ترکید
در فاصله‌ی سفت یک دیوار
من
دُرشُتِ گلبرگ‌های گلی را بوییدم
من
روی دلهره‌ی بلندِ دل ریختن
تا شکوهِ ارتفاعی مطمئن ترسیدم
لب بر تازه‌ی بوسه
لب بر فنجانِ خوب
و میز چه آرام
               و فاصله
                           چه تنها بود

محسن جعفری

تک نگاری

شعرها

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

هادی خور شاهیان

گاه، کبوتر گاه، سرباز

گاه، کبوتر گاه، سرباز

حسین طوافی

کلایه

کلایه

حامد بشارتی

ویدئو