شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دو چشمان مرا

 

دو چشمان مرا در خاک کردند 
مرا شوریده‌ی افلاک کردند
دمادم در دلم خون است و اندوه
دلیل بودنم را پاک کردند

محمود سالاری

شعرها

نقابی از خوشبختی

نقابی از خوشبختی

احمدرضا احمدی

میدان

میدان

رضا ترنیان

زخم در میان چاقوها

زخم در میان چاقوها

امیررضا وکیلی

بشمارها

بشمارها

محمد اشور