شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اين چند خط كه می‌خوانی

اين چند خط كه می‌خوانی شاخه‌های تک افتاده‌ی مغزِِ خیابان است در مغز ما

عین مستطیلی با گوشه‌های زبل
روی ابعاد تنی كه چند متر دورتر افتاده

پا كه گِرد می‌كنی و دقیق می‌شوی در آن دورها

روی چند كاكُل می‌رسی كه ببینی

الیاف خون است مرتبه‌های عمر ما

انتهای همه‌ی این‌ها را به خط می‌كنم

كورمال كورمال پا سست می‌كنی و 
از خط‌ها ردی روی تنت می‌گذاری

چشم و گوش و دهان كه كافی نيست
همه‌ی انشقاق تن‌ها رو به سو دارد
پاشيده در لكه‌ها

علیرضا سردشتی

تک نگاری

سلام نازنین

سلام نازنین

نگار اسکندرفر

قربانی نبوغ

قربانی نبوغ

رضا حیرانی

شعرها

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

کوروش رنجبر

تنها صداست که می‌ماند

تنها صداست که می‌ماند

فروغ فرخزاد

چشم‌هایم زبان منند

چشم‌هایم زبان منند

فیروزه برازجانی

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

اسماعیل یوردشاهیان اورمیا

ویدئو